پینه دستان

پینه دستان


«مهدی نجف‌پور» در این باره به ایلنا گفت: نمایندگان دولت و کارفرمایان در شورای عالی کار به دنبال تصویب افزایش ناچیز حداقل دستمزد در سال آینده هستند و مقاومت مقابل این تلاش سودجویانه، تنها واکنشی بود که از نمایندگان کارگری این شورا انتظار می‌رفت.

او افزود: سه نفری که به عنوان گروه کارگری در جلسات شورای عالی کار حاضر می‌شوند و حق رای دارند نماینده میلیون‌ها کارگر ایرانی هستند، برای همین ایستادگی‌شان تا اینجای کار خیلی هم بی‌دلیل نیست.

آقایان بقاییان، درویشی و معینی، به عنوان نمایندگان کارگری شورای عالی کار مسئولیتی سنگین و تاریخی بر عهده دارند چرا که سرنوشت معیشت میلیون‌ها کارگر به امضای آن‌ها گره خورده است، بنابراین بعید است این سه نفر زیر بار امضای مزد زیر ۲۵ درصد بروند و به موکلان خود خیانت کنند.

این فعال کارگری در ادامه گفت: اقلام اساسی مورد نیاز خانواده‌های کارگری، افزایش قیمتی به مراتب بیشتر از نرخ تورم ۱۵درصدی که دولت اعلام کرده است داشته‌اند و آنچه دولت به عنوان نرخ رسمی تورم ارائه کرده است افزایش قیمت همه اجناس است نه سبد معیشت و کالاهای اساسی جامعه کارگری به طور خاص.

نجف‌پور تصریح کرد: امیدوارم ایستادگی نمایندگان کارگران امسال تا لحظه آخر پا برجا بماند و اتفاقی را که سال گذشته افتاد شاهد نباشیم. پارسال دیدیم که در نیم ساعت پایانی جلسه اتفاقاتی افتاد و پیامک‌هایی رد و بدل شد که به یکباره ایستادگی گروه کارگری از بین رفت.

عضو هیات مدیره اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی ایران در پایان گفت: به دلیل این سابقه، نگرانی‌هایی از بابت ادامه ایستادگی گروه کارگری وجود دارد که انشاالله این سه نفر امسال جبران می‌کنند. هم آقای بقاییان، هم آقای درویشی و هم آقای معینی یا آقای صالحی (در صورت جایگزینی با معینی)، به عنوان نمایندگان کارگری شورای عالی کار مسئولیتی سنگین و تاریخی بر عهده دارند چرا که سرنوشت معیشت میلیون‌ها کارگر به امضای آن‌ها گره خورده است، بنابراین بعید است این سه نفر زیر بار امضای مزد زیر ۲۵ درصد بروند و به موکلان خود خیانت کنند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: جمعه 20 / 12 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com